- Връщане или Замяна
- НОВ КЛИЕНТ ЛИ СИ?
В срок от 14 дни след получаване на стоката клиентът има право да я върне или замени като са спазени следните условия:
» Запазен добър търговски вид (стоката не е скъсана, надраскана, носена, прана, гладена)
» Не са налице повреди, причинени от неправилна употреба. Запазена оригинална опаковка, етикети, консумативи и аксесоари, в случай, че е имало включени такива.
» Запазена е касовата бележка(фискален бон).
» Попълнена бланка връщане/замяна, която може да намерите ТУК
Как да върна или заменя продукт стъпка по стъпка?:
1. Попълнете бланката "ВРЪЩАНЕ ИЛИ ЗАМЯНА" ръчно или електронно. Ако попълвате бланката ръчно на хартиен носител трябва задълвително да я добавите към продукта/ите за връщане или замяна. Ако попълвате бланката електронно трябва задължително да я изпратите на имейл info@reia.bg със следното заглавие:
- Ако връщате продукт/и - ВРЪЩАНЕ + НОМЕР НА ПОРЪЧКА
- Ако заменяте продукт/и - ЗАМЯНА + НОМЕР НА ПОРЪЧКА
Пример: ВРЪЩАНЕ 521456
ЗАМЯНА 521456
Важно: Ако заглавието на имейлът се различава от гореспоменатото процесът по връщане или замяна може да отнеме повече време.
2. Продуктът/тите трябва да се:
Вариант 1: Предадат лично в нашия офис на адрес Благоевград, ул. Александър Стамболийски 1А, вх В, офис 3
Вариант 2: Изпратят на адрес: Благоевград, ул. Александър Стамболийски 1А, вх В, офис 3. Придружен/и от попълнена и разписана бланка(в случай че попълвате таква ръчно) за връщане или замяна, която може да свалите от тук: БЛАНКА ЗА ВРЪЩАНЕ ИЛИ ЗАМЯНА .
При изпращане чрез куриерска фирма в полето съдържание трябва ЗАДЪЛЖИТЕЛНО да пише :
- Ако връщате продукт/и - ВРЪЩАНЕ + НОМЕР НА ПОРЪЧКА
- Ако заменяте продукт/и - ЗАМЯНА + НОМЕР НА ПОРЪЧКА
Пример: ВРЪЩАНЕ 521456
ЗАМЯНА 521456
Важно: Ако надписа в поле съдържание се различава от гореспоменатото процесът по връщане или замяна може да отнеме повече време.
Номерът на вашата поръчка може да намерите в горния десен ъгъл на потвърждението, което ви е изпратено на имейл. В случай, че не знаете или не сте запазили номерът на поръчката ви, можете да се свържете с нас на 0888061779, за да ви дадем тази информация.
» ТРАНСПОРТНИТЕ РАЗХОДИ ПО ЗАМЯНА ИЛИ ВРЪЩАНЕ НА ПРОДУКТИТЕ СА ИЗЦЯЛО ЗА СМЕТКА НА КЛИЕНТА !!!
» При връщане/замяна е необходимо да ни изпратите касовия бон придружаващ Вашата поръчка.
» Възстановяване на суми става чрез банков превод в срок от 15 работни дни и за целта е необходимо да ни предоставите банкови детайли на сметка (Титуляр на сметка и IBAN), по която да възстановим сумата. Тези данни се попълват в бланката "Връщане или замяна"
» Възстановяването на сума при връщане на стока става в рамките на 15 работни дни.
» Рекламации относно размерите поместени в табличките под описанието, разлика в нюансите на цвета НЕ се приемат!!!
» БЛАНКА ЗА ВРЪЩАНЕ ИЛИ ЗАМЯНА
» За допълнителна информация ни пишете на info@reia.bg или се свържете с нас на телефон 0888061779
» Връщане или замяна се прави в срок от 15 работни дни.
ВНИМАНИЕ!!!!
Някои марки и продукти имат допълнителни условия за връщане или замяна, които са упоменати в описанието. Препоръчваме да се запознаете с цявлостната информация за продукта преди да направите своята поръчка
- Марката Toddlekind е една от тези, които имат допълнителни условия за връщане и замяна Тази марка може да се върне само и единствено, ако опаковката не е махната. Продукта коже да се види без да се премахва опаковката. Един път отворен няма да бъде приеман за връщане. При съмнения за дефект си важат стандартните условия упоменати в сайта.
Клиентът е длъжен да се запознае с описаната на сайта информация преди да премине към покупка. Генерирането на поръчка автоматично потвърждава, че клиентът се е запознал и съгласил с условията на сайта!
Имаш въпроси, чийто отговори ти трябват, за да пристъпиш към покупка или просто нужда от съдействие? Свържи се с нашия отдел "Обслужване на клиенти" и попитай.
Знаеш ли, че получаваш всяка пратка с опция Преглед и тест?
Знаеш ли, че може да върнеш продуктите в срок от 14 дни и да получиш парите си обратно?
Знаеш ли, че като Нов клиент може да ти съдействаме с реално клипче или снимка на продукта, ако поискаш такова, изпратено по вайбър?
Знаеш ли, че може да откриеш различни наши продукти в партньорската ни мрежа от магазини? Разгледай ги ТУК
Знаеш ли, че ако избереш да се регистрираш преди покупка, ще имаш история на всичките ти поръчки, което ще улеснява всички твои запитвания, връщания, замени, но и ще трупаш баланс, за който може да получиш специални оферти и услуги?
Знаеш ли, че ако избереш плащане с карта имаш някои предимства:
- нямаш такса наложен платеж
- имаме данните ти за по-бързо възстановяване на сумите при връщане
- резервирате продукт
✅Съдействие при пазаруване на тел.0888061779 (Пон-Пет 9:00 - 17:00 без национални празници)
✅Виртуален преглед - Възможност за изпращане на продуктово видео/снимки по вайбър.
✅Включен преглед и тест
✅Законова продуктова гаранция
✅Право на връщане до 14 дни
Пазарувайки от нас ти приемаш ОБЩИТЕ НИ УСЛОВИЯ, затова се запознай с тях ТУК
Информация за ДОСТАВКАТА може да откриеш ТУК
Информация за ВРЪЩАНЕ ИЛИ ЗАМЯНА може да откриеш ТУК
Информация за предявяване на РЕКЛАМАЦИИ може да откриеш ТУК
Едно страхотно Комбо създадено за спокойни разходки - Aeromoov Air Layer - Подложка против изпотяване за столче за кола Група 1 и някои видове колички (9-18кг) - Антрацид и Dooky Original: Сенник с UPF50 + защита Grey Stars
1. Aeromoov Air Layer - Подложка против изпотяване за столче за кола Група 1 (9-18кг) - Антрацид
Сухи и свежи в движение или на разходка!
Сухи, спокойни и релаксирани след всяка разходка с колата или количката. Край на прекаленото изстудяване или претопляне. Въздушният слой на подложката гарантира, че децата ще останат сухи и охладени, а вашето столче за кола или количка ще изглежда по-ново за по-дълго време. За да може всяко ново приключение да е приятно преживяване.
AeroMoov Air Layer са проектирани специално, за да поддържат вашето дете свежо и сухо в столчето за кола или количката. Специалната 3D технология регулира циркулацията на въздуха под вашето бебе, за да спре натрупването на топлина в горещините. Оттук нататък излетите и пътуванията в топло време ще бъдат приятни и безгрижни, за да е максимално удобно за вас и вашето дете!
Aeromoov AirLayer :
- Осигурява постоянна циркулация на въздуха около гърба, краката и главата на вашето дете
- Намалява изпотяването
- Абсорбира влагата
- Намалява риска от претопляне
- Мека, удобна подложка, която може да се пере в пералня на 40°C
- Група 1 пасва и на някои колички. Погледнете таблицата с размери в раздел размери, за да проверите дали е пасне и на вашата!
Изгледайте видеото и разберете къде се крие магията на Air Layer :
2. Dooky Original: Сенник с UPF50 + защита Grey Stars
Предпазете от прегряване вашето бебе в количката или в столчето за колата и го защитете от вредните лъчи на слънцето със сенник Dooky !
Проучвания показват, че топлината в количката или столчето за кола могат да станат много опасни, когато са покрити с (тънко) одеяло. Някои компании имат сенници, които покриват почти цялото бебе. Те може да предпазват от слънцето, но тези сенници са синтетични и не-дишащи и създават много топла среда. Някои хора имат стария навик да покриват бебето си с пелени от муселин. Въпреки че памучните пелени от муселин изглеждат по-дишащи, отколкото тънките одеяла, те не предотвратяват прегряването и не предлагат защита от слънцето, което означава, че бебетата могат да пострадат от слънчево изгаряне.
Точно за това UV сенникът на Dooky e отговорът. Изработен е от 100% памучна дишаща материя (която създава подходяща вентилация) със защита срещу слънцето UPF50 +, която блокира повече от 95% от вредните UVA и UVB лъчи и се смята за отличнa UV защита. Тяхната основна особеност са пръстените, с които много лесно се връзват на количката или на столчето за кола.
Те създават тиха и безопасна среда за вашето бебе, без да се притеснявате от светлина, вятър, слънце, прашинки. Те могат да бъдат завити или да се свалят, така че когато бебето ви спи, да е по-тъмно. Когато се завие леко, се създава допълнителна вентилация и можете да наблюдавате вашето бебе.
Големи предимства пред класическите чадъри:
- Не е нужно да настройвате сенника при промяна на посоката: Dooky винаги блокира пряката слънчева светлина
- Dooky не се влияе от ветровете. Във ветровити дни използването на чадър е кошмар
- Dooky има UV слънцезащитен фактор (UPF) 50+, който се счита за отлична UV защита
- Dooky създава тъмна среда, подходяща за сън
Сенника Dooky се поставя за секунди върху всички колички и столчета за кола с наличните пръстени.
Благодарение на уникалния си дизайн, Dooky е лесно регулируем по височина. Просто го завийте и го залепете с велкро или го оставете надолу. С връзките в долната част можете да завържете сенника, за да сте сигурни, че той не е засегнат от вятъра.
Ръчно пране.
Вижте сенника във видеото по-долу
Няма намерени мнения
В срок от 14 дни след получаване на стоката клиентът има право да я върне или замени като са спазени следните условия:
» Запазен добър търговски вид (стоката не е скъсана, надраскана, носена, прана, гладена)
» Не са налице повреди, причинени от неправилна употреба. Запазена оригинална опаковка, етикети, консумативи и аксесоари, в случай, че е имало включени такива.
» Запазена е касовата бележка(фискален бон).
» Попълнена бланка връщане/замяна, която може да намерите ТУК
Как да върна или заменя продукт стъпка по стъпка?:
1. Попълнете бланката "ВРЪЩАНЕ ИЛИ ЗАМЯНА" ръчно или електронно. Ако попълвате бланката ръчно на хартиен носител трябва задълвително да я добавите към продукта/ите за връщане или замяна. Ако попълвате бланката електронно трябва задължително да я изпратите на имейл info@reia.bg със следното заглавие:
- Ако връщате продукт/и - ВРЪЩАНЕ + НОМЕР НА ПОРЪЧКА
- Ако заменяте продукт/и - ЗАМЯНА + НОМЕР НА ПОРЪЧКА
Пример: ВРЪЩАНЕ 521456
ЗАМЯНА 521456
Важно: Ако заглавието на имейлът се различава от гореспоменатото процесът по връщане или замяна може да отнеме повече време.
2. Продуктът/тите трябва да се:
Вариант 1: Предадат лично в нашия офис на адрес Благоевград, ул. Александър Стамболийски 1А, вх В, офис 3
Вариант 2: Изпратят на адрес: Благоевград, ул. Александър Стамболийски 1А, вх В, офис 3. Придружен/и от попълнена и разписана бланка(в случай че попълвате таква ръчно) за връщане или замяна, която може да свалите от тук: БЛАНКА ЗА ВРЪЩАНЕ ИЛИ ЗАМЯНА .
При изпращане чрез куриерска фирма в полето съдържание трябва ЗАДЪЛЖИТЕЛНО да пише :
- Ако връщате продукт/и - ВРЪЩАНЕ + НОМЕР НА ПОРЪЧКА
- Ако заменяте продукт/и - ЗАМЯНА + НОМЕР НА ПОРЪЧКА
Пример: ВРЪЩАНЕ 521456
ЗАМЯНА 521456
Важно: Ако надписа в поле съдържание се различава от гореспоменатото процесът по връщане или замяна може да отнеме повече време.
Номерът на вашата поръчка може да намерите в горния десен ъгъл на потвърждението, което ви е изпратено на имейл. В случай, че не знаете или не сте запазили номерът на поръчката ви, можете да се свържете с нас на 0888061779, за да ви дадем тази информация.
» ТРАНСПОРТНИТЕ РАЗХОДИ ПО ЗАМЯНА ИЛИ ВРЪЩАНЕ НА ПРОДУКТИТЕ СА ИЗЦЯЛО ЗА СМЕТКА НА КЛИЕНТА !!!
» При връщане/замяна е необходимо да ни изпратите касовия бон придружаващ Вашата поръчка.
» Възстановяване на суми става чрез банков превод в срок от 15 работни дни и за целта е необходимо да ни предоставите банкови детайли на сметка (Титуляр на сметка и IBAN), по която да възстановим сумата. Тези данни се попълват в бланката "Връщане или замяна"
» Възстановяването на сума при връщане на стока става в рамките на 15 работни дни.
» Рекламации относно размерите поместени в табличките под описанието, разлика в нюансите на цвета НЕ се приемат!!!
» БЛАНКА ЗА ВРЪЩАНЕ ИЛИ ЗАМЯНА
» За допълнителна информация ни пишете на info@reia.bg или се свържете с нас на телефон 0888061779
» Връщане или замяна се прави в срок от 15 работни дни.
ВНИМАНИЕ!!!!
Някои марки и продукти имат допълнителни условия за връщане или замяна, които са упоменати в описанието. Препоръчваме да се запознаете с цявлостната информация за продукта преди да направите своята поръчка
- Марката Toddlekind е една от тези, които имат допълнителни условия за връщане и замяна Тази марка може да се върне само и единствено, ако опаковката не е махната. Продукта коже да се види без да се премахва опаковката. Един път отворен няма да бъде приеман за връщане. При съмнения за дефект си важат стандартните условия упоменати в сайта.
Клиентът е длъжен да се запознае с описаната на сайта информация преди да премине към покупка. Генерирането на поръчка автоматично потвърждава, че клиентът се е запознал и съгласил с условията на сайта!
1. Кой размер е нужен за моето столче за кола група 1/2/3 (9-36кг)?
Изберете подходящ размер подложка, в зависимост от позицията, в която използвате столчето за кола в момента! По този начин ще бъдете сигурни, че дължината е подходяща и главата и краката на вашето бебе ще бъдат разположени върху "въздушен слой".
Най-ниската позиция на столчето е подходяща за Air Layer Група 1.
Най-високата позиция, с 5-точков предпазен колан, изисква Air Layer група 2/3 с отвор за закопчалката на коланите.
Ако използвате столчето за кола в комбинация с предпазния колан, тогава използвайте групата Air Layer 2/3 (без отвор).
2. Пасва ли Air Layer група 0, на столчета за кола (кошници) от група 0, заедно с възглавничката, подплънка в тях?
Група 0 на Air Layer е най-малкият размер и пасва на някои кошчета с подплънки.
За съжаление обаче, няма универсална подложка, която да пасне на всички столчета с подплънка.
Веднага след като подплънката вече не е необходима и я премахнете, подложка Air Layer от група 0 ще пасне на всяко столче за кола от група 0.
3. Има ли размер подложка, който пасва идеално както на столче за кола, така и на количка!?
Не. 5-точковият колан в количките е по-малък от този в столчетата за автомобил. Отворът на подложките за количка (група B) е по-малък, за да предпази подложката от свличане надолу в количката.
Закупувайки подложка от група B, можете да сте сигурни, че тя е подходящ размер и че главата и краката на Вашето бебе няма да се потят толкова много.
Air Layer група B е универсален размер, който пасва на всички модели колички. Изберете правилния размер Air Layer за вашето столче за кола в зависимост от групата столчета за кола и килограмите на детето.
4. Как да монтираме подложка против изпотяване, Air Layer група B, на количка?