- Връщане или Замяна
- View all variations as list
- НОВ КЛИЕНТ ЛИ СИ?
В срок от 14 дни след получаване на стоката клиентът има право да я върне или замени като са спазени следните условия:
» Запазен добър търговски вид (стоката не е скъсана, надраскана, носена, прана, гладена)
» Не са налице повреди, причинени от неправилна употреба. Запазена оригинална опаковка, етикети, консумативи и аксесоари, в случай, че е имало включени такива.
» Запазена е касовата бележка(фискален бон).
» Попълнена бланка връщане/замяна, която може да намерите ТУК
Как да върна или заменя продукт стъпка по стъпка?:
1. Попълнете бланката "ВРЪЩАНЕ ИЛИ ЗАМЯНА" ръчно или електронно. Ако попълвате бланката ръчно на хартиен носител трябва задълвително да я добавите към продукта/ите за връщане или замяна. Ако попълвате бланката електронно трябва задължително да я изпратите на имейл info@reia.bg със следното заглавие:
- Ако връщате продукт/и - ВРЪЩАНЕ + НОМЕР НА ПОРЪЧКА
- Ако заменяте продукт/и - ЗАМЯНА + НОМЕР НА ПОРЪЧКА
Пример: ВРЪЩАНЕ 521456
ЗАМЯНА 521456
Важно: Ако заглавието на имейлът се различава от гореспоменатото процесът по връщане или замяна може да отнеме повече време.
2. Продуктът/тите трябва да се:
Вариант 1: Предадат лично в нашия офис на адрес Благоевград, ул. Александър Стамболийски 1А, вх В, офис 3
Вариант 2: Изпратят на адрес: Благоевград, ул. Александър Стамболийски 1А, вх В, офис 3. Придружен/и от попълнена и разписана бланка(в случай че попълвате таква ръчно) за връщане или замяна, която може да свалите от тук: БЛАНКА ЗА ВРЪЩАНЕ ИЛИ ЗАМЯНА .
При изпращане чрез куриерска фирма в полето съдържание трябва ЗАДЪЛЖИТЕЛНО да пише :
- Ако връщате продукт/и - ВРЪЩАНЕ + НОМЕР НА ПОРЪЧКА
- Ако заменяте продукт/и - ЗАМЯНА + НОМЕР НА ПОРЪЧКА
Пример: ВРЪЩАНЕ 521456
ЗАМЯНА 521456
Важно: Ако надписа в поле съдържание се различава от гореспоменатото процесът по връщане или замяна може да отнеме повече време.
Номерът на вашата поръчка може да намерите в горния десен ъгъл на потвърждението, което ви е изпратено на имейл. В случай, че не знаете или не сте запазили номерът на поръчката ви, можете да се свържете с нас на 0888061779, за да ви дадем тази информация.
» ТРАНСПОРТНИТЕ РАЗХОДИ ПО ЗАМЯНА ИЛИ ВРЪЩАНЕ НА ПРОДУКТИТЕ СА ИЗЦЯЛО ЗА СМЕТКА НА КЛИЕНТА !!!
» При връщане/замяна е необходимо да ни изпратите касовия бон придружаващ Вашата поръчка.
» Възстановяване на суми става чрез банков превод в срок от 15 работни дни и за целта е необходимо да ни предоставите банкови детайли на сметка (Титуляр на сметка и IBAN), по която да възстановим сумата. Тези данни се попълват в бланката "Връщане или замяна"
» Възстановяването на сума при връщане на стока става в рамките на 15 работни дни.
» Рекламации относно размерите поместени в табличките под описанието, разлика в нюансите на цвета НЕ се приемат!!!
» БЛАНКА ЗА ВРЪЩАНЕ ИЛИ ЗАМЯНА
» За допълнителна информация ни пишете на info@reia.bg или се свържете с нас на телефон 0888061779
» Връщане или замяна се прави в срок от 15 работни дни.
ВНИМАНИЕ!!!!
Някои марки и продукти имат допълнителни условия за връщане или замяна, които са упоменати в описанието. Препоръчваме да се запознаете с цявлостната информация за продукта преди да направите своята поръчка
- Марката Toddlekind е една от тези, които имат допълнителни условия за връщане и замяна Тази марка може да се върне само и единствено, ако опаковката не е махната. Продукта коже да се види без да се премахва опаковката. Един път отворен няма да бъде приеман за връщане. При съмнения за дефект си важат стандартните условия упоменати в сайта.
Клиентът е длъжен да се запознае с описаната на сайта информация преди да премине към покупка. Генерирането на поръчка автоматично потвърждава, че клиентът се е запознал и съгласил с условията на сайта!
Имаш въпроси, чийто отговори ти трябват, за да пристъпиш към покупка или просто нужда от съдействие? Свържи се с нашия отдел "Обслужване на клиенти" и попитай.
Знаеш ли, че получаваш всяка пратка с опция Преглед и тест?
Знаеш ли, че може да върнеш продуктите в срок от 14 дни и да получиш парите си обратно?
Знаеш ли, че като Нов клиент може да ти съдействаме с реално клипче или снимка на продукта, ако поискаш такова, изпратено по вайбър?
Знаеш ли, че може да откриеш различни наши продукти в партньорската ни мрежа от магазини? Разгледай ги ТУК
Знаеш ли, че ако избереш да се регистрираш преди покупка, ще имаш история на всичките ти поръчки, което ще улеснява всички твои запитвания, връщания, замени, но и ще трупаш баланс, за който може да получиш специални оферти и услуги?
Знаеш ли, че ако избереш плащане с карта имаш някои предимства:
- нямаш такса наложен платеж
- имаме данните ти за по-бързо възстановяване на сумите при връщане
- резервирате продукт
✅Съдействие при пазаруване на тел.0888061779 (Пон-Пет 9:00 - 17:00 без национални празници)
✅Виртуален преглед - Възможност за изпращане на продуктово видео/снимки по вайбър.
✅Включен преглед и тест
✅Законова продуктова гаранция
✅Право на връщане до 14 дни
Пазарувайки от нас ти приемаш ОБЩИТЕ НИ УСЛОВИЯ, затова се запознай с тях ТУК
Информация за ДОСТАВКАТА може да откриеш ТУК
Информация за ВРЪЩАНЕ ИЛИ ЗАМЯНА може да откриеш ТУК
Информация за предявяване на РЕКЛАМАЦИИ може да откриеш ТУК
Всеки един от трите слоя играе ключова роля в осигуряването на безопасен сън. Да ги разгледаме по-обстойно!
- Първият, най-външен и най-важен слой, който влиза в контакт с кожата на детето, представлява свалящ се и перящ се калъф с 3D структура. Тази структура позволява на детето да диша свободно, дори обърнато с лице към възглавницата. Също така осигурява евакуация на излишната топлина и регулира температурата около главата на детето. Специалният калъф пази възглавницата хигиенична! Дори да се нацапа с пот, мляко, вода или слюнка, течността ще проникне през клетъчния слой и ще се попие от абсорбиращия. При по-обилно намокряне, това което не се абсорбира, ще попадне върху третия водоустойчив слой и няма шанс да стигне до матрака на бебето.
Ето как изглежда отблизо 3D структурата тип "пчелна пита" на калъфа на възглавницата:
- Следващите два слоя можем да сложим под общ знаменател. Те представляват два пласта от студена пяна, които целят да придадат плътност и височина на възглавницата. Докато детето е малко бебе, спокойно може да спи само и единствено върху 3D калъфа, който прави възглавницата специална и описахме по-горе. А постепенно с порастването на детето може един по един да бъдат добавени словете пяна, за да му бъде по-комфортно.
Възглавницата AeroSleep® SafeSleep, заедно с калъфа и слоевете студена пяна, може да се пере в перална машина на 60°C! Прането на висока температура я предпазва от алергени и бактерии, които могат да намерят подслон в нея!
- Мек и нежен калъф с перфорирана (дупчеста) материя от 100% PES
-
3D структурата (пчелната пита) се състои от 100% PES- Aбсорбиращият слой - 80% памук и 20% PES- Водоустойчивият слой - 100% полиуретан
- Вътрешност на възглавницата, съставена от 2 пласта студена пяна
Как да реша кой размер възглавница е подходяща за моето дете!?
Както вече казахме, дебелината на възглавниците AeroSleep може да се регулира.
Размерът, от който се нуждаете, ще зависи от дебелината, която търсите.
Малката възглавница (S размер) е предназначена за деца под 2 годишна възраст, а средната (М размер) за деца на възраст на 2 години и нагоре.
- Малката възглавница е с размери 30 х 46 см. В зависимост от броя на слоевете студена пяна, които използвате, тя е с дебелина 3, 4 или 5 см.
- Средната възглавница е с размери 35 х 50 см. Тя е с дебелина 4, 5 или 7 см, в зависимост от броя на използваните слоеве.
Aerosleep произвежда продукти за сън, които осигуряват на децата спокоен сън, хигиена и безопасност. Тяхната иновативна технология е научно изследвана и тествана и гарантира здравословен и удобен сън.
Aerosleep структурата на продуктите с 3D технология:
- Въздушен слой: Отворена, подсилена, 3-измерна структура, осигурява необходимата циркулация на въздуха
- Абсорбиращ слой: Задържа влагата далеч от бебето
- Водоустойчив слой: предпазва матракът сух
В срок от 14 дни след получаване на стоката клиентът има право да я върне или замени като са спазени следните условия:
» Запазен добър търговски вид (стоката не е скъсана, надраскана, носена, прана, гладена)
» Не са налице повреди, причинени от неправилна употреба. Запазена оригинална опаковка, етикети, консумативи и аксесоари, в случай, че е имало включени такива.
» Запазена е касовата бележка(фискален бон).
» Попълнена бланка връщане/замяна, която може да намерите ТУК
Как да върна или заменя продукт стъпка по стъпка?:
1. Попълнете бланката "ВРЪЩАНЕ ИЛИ ЗАМЯНА" ръчно или електронно. Ако попълвате бланката ръчно на хартиен носител трябва задълвително да я добавите към продукта/ите за връщане или замяна. Ако попълвате бланката електронно трябва задължително да я изпратите на имейл info@reia.bg със следното заглавие:
- Ако връщате продукт/и - ВРЪЩАНЕ + НОМЕР НА ПОРЪЧКА
- Ако заменяте продукт/и - ЗАМЯНА + НОМЕР НА ПОРЪЧКА
Пример: ВРЪЩАНЕ 521456
ЗАМЯНА 521456
Важно: Ако заглавието на имейлът се различава от гореспоменатото процесът по връщане или замяна може да отнеме повече време.
2. Продуктът/тите трябва да се:
Вариант 1: Предадат лично в нашия офис на адрес Благоевград, ул. Александър Стамболийски 1А, вх В, офис 3
Вариант 2: Изпратят на адрес: Благоевград, ул. Александър Стамболийски 1А, вх В, офис 3. Придружен/и от попълнена и разписана бланка(в случай че попълвате таква ръчно) за връщане или замяна, която може да свалите от тук: БЛАНКА ЗА ВРЪЩАНЕ ИЛИ ЗАМЯНА .
При изпращане чрез куриерска фирма в полето съдържание трябва ЗАДЪЛЖИТЕЛНО да пише :
- Ако връщате продукт/и - ВРЪЩАНЕ + НОМЕР НА ПОРЪЧКА
- Ако заменяте продукт/и - ЗАМЯНА + НОМЕР НА ПОРЪЧКА
Пример: ВРЪЩАНЕ 521456
ЗАМЯНА 521456
Важно: Ако надписа в поле съдържание се различава от гореспоменатото процесът по връщане или замяна може да отнеме повече време.
Номерът на вашата поръчка може да намерите в горния десен ъгъл на потвърждението, което ви е изпратено на имейл. В случай, че не знаете или не сте запазили номерът на поръчката ви, можете да се свържете с нас на 0888061779, за да ви дадем тази информация.
» ТРАНСПОРТНИТЕ РАЗХОДИ ПО ЗАМЯНА ИЛИ ВРЪЩАНЕ НА ПРОДУКТИТЕ СА ИЗЦЯЛО ЗА СМЕТКА НА КЛИЕНТА !!!
» При връщане/замяна е необходимо да ни изпратите касовия бон придружаващ Вашата поръчка.
» Възстановяване на суми става чрез банков превод в срок от 15 работни дни и за целта е необходимо да ни предоставите банкови детайли на сметка (Титуляр на сметка и IBAN), по която да възстановим сумата. Тези данни се попълват в бланката "Връщане или замяна"
» Възстановяването на сума при връщане на стока става в рамките на 15 работни дни.
» Рекламации относно размерите поместени в табличките под описанието, разлика в нюансите на цвета НЕ се приемат!!!
» БЛАНКА ЗА ВРЪЩАНЕ ИЛИ ЗАМЯНА
» За допълнителна информация ни пишете на info@reia.bg или се свържете с нас на телефон 0888061779
» Връщане или замяна се прави в срок от 15 работни дни.
ВНИМАНИЕ!!!!
Някои марки и продукти имат допълнителни условия за връщане или замяна, които са упоменати в описанието. Препоръчваме да се запознаете с цявлостната информация за продукта преди да направите своята поръчка
- Марката Toddlekind е една от тези, които имат допълнителни условия за връщане и замяна Тази марка може да се върне само и единствено, ако опаковката не е махната. Продукта коже да се види без да се премахва опаковката. Един път отворен няма да бъде приеман за връщане. При съмнения за дефект си важат стандартните условия упоменати в сайта.
Клиентът е длъжен да се запознае с описаната на сайта информация преди да премине към покупка. Генерирането на поръчка автоматично потвърждава, че клиентът се е запознал и съгласил с условията на сайта!