- Връщане или Замяна
- НОВ КЛИЕНТ ЛИ СИ?
В срок от 14 дни след получаване на стоката клиентът има право да я върне или замени като са спазени следните условия:
» Запазен добър търговски вид (стоката не е скъсана, надраскана, носена, прана, гладена)
» Не са налице повреди, причинени от неправилна употреба. Запазена оригинална опаковка, етикети, консумативи и аксесоари, в случай, че е имало включени такива.
» Запазена е касовата бележка(фискален бон).
» Попълнена бланка връщане/замяна, която може да намерите ТУК
Как да върна или заменя продукт стъпка по стъпка?:
1. Попълнете бланката "ВРЪЩАНЕ ИЛИ ЗАМЯНА" ръчно или електронно. Ако попълвате бланката ръчно на хартиен носител трябва задълвително да я добавите към продукта/ите за връщане или замяна. Ако попълвате бланката електронно трябва задължително да я изпратите на имейл info@reia.bg със следното заглавие:
- Ако връщате продукт/и - ВРЪЩАНЕ + НОМЕР НА ПОРЪЧКА
- Ако заменяте продукт/и - ЗАМЯНА + НОМЕР НА ПОРЪЧКА
Пример: ВРЪЩАНЕ 521456
ЗАМЯНА 521456
Важно: Ако заглавието на имейлът се различава от гореспоменатото процесът по връщане или замяна може да отнеме повече време.
2. Продуктът/тите трябва да се:
Вариант 1: Предадат лично в нашия офис на адрес Благоевград, ул. Александър Стамболийски 1А, вх В, офис 3
Вариант 2: Изпратят на адрес: Благоевград, ул. Александър Стамболийски 1А, вх В, офис 3. Придружен/и от попълнена и разписана бланка(в случай че попълвате таква ръчно) за връщане или замяна, която може да свалите от тук: БЛАНКА ЗА ВРЪЩАНЕ ИЛИ ЗАМЯНА .
При изпращане чрез куриерска фирма в полето съдържание трябва ЗАДЪЛЖИТЕЛНО да пише :
- Ако връщате продукт/и - ВРЪЩАНЕ + НОМЕР НА ПОРЪЧКА
- Ако заменяте продукт/и - ЗАМЯНА + НОМЕР НА ПОРЪЧКА
Пример: ВРЪЩАНЕ 521456
ЗАМЯНА 521456
Важно: Ако надписа в поле съдържание се различава от гореспоменатото процесът по връщане или замяна може да отнеме повече време.
Номерът на вашата поръчка може да намерите в горния десен ъгъл на потвърждението, което ви е изпратено на имейл. В случай, че не знаете или не сте запазили номерът на поръчката ви, можете да се свържете с нас на 0888061779, за да ви дадем тази информация.
» ТРАНСПОРТНИТЕ РАЗХОДИ ПО ЗАМЯНА ИЛИ ВРЪЩАНЕ НА ПРОДУКТИТЕ СА ИЗЦЯЛО ЗА СМЕТКА НА КЛИЕНТА !!!
» При връщане/замяна е необходимо да ни изпратите касовия бон придружаващ Вашата поръчка.
» Възстановяване на суми става чрез банков превод в срок от 15 работни дни и за целта е необходимо да ни предоставите банкови детайли на сметка (Титуляр на сметка и IBAN), по която да възстановим сумата. Тези данни се попълват в бланката "Връщане или замяна"
» Възстановяването на сума при връщане на стока става в рамките на 15 работни дни.
» Рекламации относно размерите поместени в табличките под описанието, разлика в нюансите на цвета НЕ се приемат!!!
» БЛАНКА ЗА ВРЪЩАНЕ ИЛИ ЗАМЯНА
» За допълнителна информация ни пишете на info@reia.bg или се свържете с нас на телефон 0888061779
» Връщане или замяна се прави в срок от 15 работни дни.
ВНИМАНИЕ!!!!
Някои марки и продукти имат допълнителни условия за връщане или замяна, които са упоменати в описанието. Препоръчваме да се запознаете с цявлостната информация за продукта преди да направите своята поръчка
- Марката Toddlekind е една от тези, които имат допълнителни условия за връщане и замяна Тази марка може да се върне само и единствено, ако опаковката не е махната. Продукта коже да се види без да се премахва опаковката. Един път отворен няма да бъде приеман за връщане. При съмнения за дефект си важат стандартните условия упоменати в сайта.
Клиентът е длъжен да се запознае с описаната на сайта информация преди да премине към покупка. Генерирането на поръчка автоматично потвърждава, че клиентът се е запознал и съгласил с условията на сайта!
Имаш въпроси, чийто отговори ти трябват, за да пристъпиш към покупка или просто нужда от съдействие? Свържи се с нашия отдел "Обслужване на клиенти" и попитай.
Знаеш ли, че получаваш всяка пратка с опция Преглед и тест?
Знаеш ли, че може да върнеш продуктите в срок от 14 дни и да получиш парите си обратно?
Знаеш ли, че като Нов клиент може да ти съдействаме с реално клипче или снимка на продукта, ако поискаш такова, изпратено по вайбър?
Знаеш ли, че може да откриеш различни наши продукти в партньорската ни мрежа от магазини? Разгледай ги ТУК
Знаеш ли, че ако избереш да се регистрираш преди покупка, ще имаш история на всичките ти поръчки, което ще улеснява всички твои запитвания, връщания, замени, но и ще трупаш баланс, за който може да получиш специални оферти и услуги?
Знаеш ли, че ако избереш плащане с карта имаш някои предимства:
- нямаш такса наложен платеж
- имаме данните ти за по-бързо възстановяване на сумите при връщане
- резервирате продукт
✅Съдействие при пазаруване на тел.0888061779 (Пон-Пет 9:00 - 17:00 без национални празници)
✅Виртуален преглед - Възможност за изпращане на продуктово видео/снимки по вайбър.
✅Включен преглед и тест
✅Законова продуктова гаранция
✅Право на връщане до 14 дни
Пазарувайки от нас ти приемаш ОБЩИТЕ НИ УСЛОВИЯ, затова се запознай с тях ТУК
Информация за ДОСТАВКАТА може да откриеш ТУК
Информация за ВРЪЩАНЕ ИЛИ ЗАМЯНА може да откриеш ТУК
Информация за предявяване на РЕКЛАМАЦИИ може да откриеш ТУК
Декорирането и подреждането на детската стая никога не е било по-сладко!
Памучните кошове за съхранение на A Little Lovely Company са идеални за организиране на детските играчки и други вещи! След като играе с играчките си, вашето мъниче лесно ще може да ги събира в собственият си удобен кош и ще научи от ранна възраст на организирането и грижата за нещата си!
Благодарение на двете дръжки, с които разполага кошът, ще бъде лесно да го пренасяте из стаята, а когато не се използва, можете лесно да го сгънете, за да го приберете!
И най-хубавото: Кошът за съхранение има специална вътрешна подплата , така че можете да го използвате и като кош за пране!
Характеристики:
- Материал: 70% памук, 30% полиестер
- Размери: 40 х 50 х 40 см
- Кошът може да се сгъва изцяло за лесно съхранение, когато не се използва.
Няма намерени мнения
В срок от 14 дни след получаване на стоката клиентът има право да я върне или замени като са спазени следните условия:
» Запазен добър търговски вид (стоката не е скъсана, надраскана, носена, прана, гладена)
» Не са налице повреди, причинени от неправилна употреба. Запазена оригинална опаковка, етикети, консумативи и аксесоари, в случай, че е имало включени такива.
» Запазена е касовата бележка(фискален бон).
» Попълнена бланка връщане/замяна, която може да намерите ТУК
Как да върна или заменя продукт стъпка по стъпка?:
1. Попълнете бланката "ВРЪЩАНЕ ИЛИ ЗАМЯНА" ръчно или електронно. Ако попълвате бланката ръчно на хартиен носител трябва задълвително да я добавите към продукта/ите за връщане или замяна. Ако попълвате бланката електронно трябва задължително да я изпратите на имейл info@reia.bg със следното заглавие:
- Ако връщате продукт/и - ВРЪЩАНЕ + НОМЕР НА ПОРЪЧКА
- Ако заменяте продукт/и - ЗАМЯНА + НОМЕР НА ПОРЪЧКА
Пример: ВРЪЩАНЕ 521456
ЗАМЯНА 521456
Важно: Ако заглавието на имейлът се различава от гореспоменатото процесът по връщане или замяна може да отнеме повече време.
2. Продуктът/тите трябва да се:
Вариант 1: Предадат лично в нашия офис на адрес Благоевград, ул. Александър Стамболийски 1А, вх В, офис 3
Вариант 2: Изпратят на адрес: Благоевград, ул. Александър Стамболийски 1А, вх В, офис 3. Придружен/и от попълнена и разписана бланка(в случай че попълвате таква ръчно) за връщане или замяна, която може да свалите от тук: БЛАНКА ЗА ВРЪЩАНЕ ИЛИ ЗАМЯНА .
При изпращане чрез куриерска фирма в полето съдържание трябва ЗАДЪЛЖИТЕЛНО да пише :
- Ако връщате продукт/и - ВРЪЩАНЕ + НОМЕР НА ПОРЪЧКА
- Ако заменяте продукт/и - ЗАМЯНА + НОМЕР НА ПОРЪЧКА
Пример: ВРЪЩАНЕ 521456
ЗАМЯНА 521456
Важно: Ако надписа в поле съдържание се различава от гореспоменатото процесът по връщане или замяна може да отнеме повече време.
Номерът на вашата поръчка може да намерите в горния десен ъгъл на потвърждението, което ви е изпратено на имейл. В случай, че не знаете или не сте запазили номерът на поръчката ви, можете да се свържете с нас на 0888061779, за да ви дадем тази информация.
» ТРАНСПОРТНИТЕ РАЗХОДИ ПО ЗАМЯНА ИЛИ ВРЪЩАНЕ НА ПРОДУКТИТЕ СА ИЗЦЯЛО ЗА СМЕТКА НА КЛИЕНТА !!!
» При връщане/замяна е необходимо да ни изпратите касовия бон придружаващ Вашата поръчка.
» Възстановяване на суми става чрез банков превод в срок от 15 работни дни и за целта е необходимо да ни предоставите банкови детайли на сметка (Титуляр на сметка и IBAN), по която да възстановим сумата. Тези данни се попълват в бланката "Връщане или замяна"
» Възстановяването на сума при връщане на стока става в рамките на 15 работни дни.
» Рекламации относно размерите поместени в табличките под описанието, разлика в нюансите на цвета НЕ се приемат!!!
» БЛАНКА ЗА ВРЪЩАНЕ ИЛИ ЗАМЯНА
» За допълнителна информация ни пишете на info@reia.bg или се свържете с нас на телефон 0888061779
» Връщане или замяна се прави в срок от 15 работни дни.
ВНИМАНИЕ!!!!
Някои марки и продукти имат допълнителни условия за връщане или замяна, които са упоменати в описанието. Препоръчваме да се запознаете с цявлостната информация за продукта преди да направите своята поръчка
- Марката Toddlekind е една от тези, които имат допълнителни условия за връщане и замяна Тази марка може да се върне само и единствено, ако опаковката не е махната. Продукта коже да се види без да се премахва опаковката. Един път отворен няма да бъде приеман за връщане. При съмнения за дефект си важат стандартните условия упоменати в сайта.
Клиентът е длъжен да се запознае с описаната на сайта информация преди да премине към покупка. Генерирането на поръчка автоматично потвърждава, че клиентът се е запознал и съгласил с условията на сайта!