- Връщане или Замяна
- НОВ КЛИЕНТ ЛИ СИ?
В срок от 14 дни след получаване на стоката клиентът има право да я върне или замени като са спазени следните условия:
» Запазен добър търговски вид (стоката не е скъсана, надраскана, носена, прана, гладена)
» Не са налице повреди, причинени от неправилна употреба. Запазена оригинална опаковка, етикети, консумативи и аксесоари, в случай, че е имало включени такива.
» Запазена е касовата бележка(фискален бон).
» Попълнена бланка връщане/замяна, която може да намерите ТУК
Как да върна или заменя продукт стъпка по стъпка?:
1. Попълнете бланката "ВРЪЩАНЕ ИЛИ ЗАМЯНА" ръчно или електронно. Ако попълвате бланката ръчно на хартиен носител трябва задълвително да я добавите към продукта/ите за връщане или замяна. Ако попълвате бланката електронно трябва задължително да я изпратите на имейл info@reia.bg със следното заглавие:
- Ако връщате продукт/и - ВРЪЩАНЕ + НОМЕР НА ПОРЪЧКА
- Ако заменяте продукт/и - ЗАМЯНА + НОМЕР НА ПОРЪЧКА
Пример: ВРЪЩАНЕ 521456
ЗАМЯНА 521456
Важно: Ако заглавието на имейлът се различава от гореспоменатото процесът по връщане или замяна може да отнеме повече време.
2. Продуктът/тите трябва да се:
Вариант 1: Предадат лично в нашия офис на адрес Благоевград, ул. Александър Стамболийски 1А, вх В, офис 3
Вариант 2: Изпратят на адрес: Благоевград, ул. Александър Стамболийски 1А, вх В, офис 3. Придружен/и от попълнена и разписана бланка(в случай че попълвате таква ръчно) за връщане или замяна, която може да свалите от тук: БЛАНКА ЗА ВРЪЩАНЕ ИЛИ ЗАМЯНА .
При изпращане чрез куриерска фирма в полето съдържание трябва ЗАДЪЛЖИТЕЛНО да пише :
- Ако връщате продукт/и - ВРЪЩАНЕ + НОМЕР НА ПОРЪЧКА
- Ако заменяте продукт/и - ЗАМЯНА + НОМЕР НА ПОРЪЧКА
Пример: ВРЪЩАНЕ 521456
ЗАМЯНА 521456
Важно: Ако надписа в поле съдържание се различава от гореспоменатото процесът по връщане или замяна може да отнеме повече време.
Номерът на вашата поръчка може да намерите в горния десен ъгъл на потвърждението, което ви е изпратено на имейл. В случай, че не знаете или не сте запазили номерът на поръчката ви, можете да се свържете с нас на 0888061779, за да ви дадем тази информация.
» ТРАНСПОРТНИТЕ РАЗХОДИ ПО ЗАМЯНА ИЛИ ВРЪЩАНЕ НА ПРОДУКТИТЕ СА ИЗЦЯЛО ЗА СМЕТКА НА КЛИЕНТА !!!
» При връщане/замяна е необходимо да ни изпратите касовия бон придружаващ Вашата поръчка.
» Възстановяване на суми става чрез банков превод в срок от 15 работни дни и за целта е необходимо да ни предоставите банкови детайли на сметка (Титуляр на сметка и IBAN), по която да възстановим сумата. Тези данни се попълват в бланката "Връщане или замяна"
» Възстановяването на сума при връщане на стока става в рамките на 15 работни дни.
» Рекламации относно размерите поместени в табличките под описанието, разлика в нюансите на цвета НЕ се приемат!!!
» БЛАНКА ЗА ВРЪЩАНЕ ИЛИ ЗАМЯНА
» За допълнителна информация ни пишете на info@reia.bg или се свържете с нас на телефон 0888061779
» Връщане или замяна се прави в срок от 15 работни дни.
ВНИМАНИЕ!!!!
Някои марки и продукти имат допълнителни условия за връщане или замяна, които са упоменати в описанието. Препоръчваме да се запознаете с цявлостната информация за продукта преди да направите своята поръчка
- Марката Toddlekind е една от тези, които имат допълнителни условия за връщане и замяна Тази марка може да се върне само и единствено, ако опаковката не е махната. Продукта коже да се види без да се премахва опаковката. Един път отворен няма да бъде приеман за връщане. При съмнения за дефект си важат стандартните условия упоменати в сайта.
Клиентът е длъжен да се запознае с описаната на сайта информация преди да премине към покупка. Генерирането на поръчка автоматично потвърждава, че клиентът се е запознал и съгласил с условията на сайта!
Имаш въпроси, чийто отговори ти трябват, за да пристъпиш към покупка или просто нужда от съдействие? Свържи се с нашия отдел "Обслужване на клиенти" и попитай.
Знаеш ли, че получаваш всяка пратка с опция Преглед и тест?
Знаеш ли, че може да върнеш продуктите в срок от 14 дни и да получиш парите си обратно?
Знаеш ли, че като Нов клиент може да ти съдействаме с реално клипче или снимка на продукта, ако поискаш такова, изпратено по вайбър?
Знаеш ли, че може да откриеш различни наши продукти в партньорската ни мрежа от магазини? Разгледай ги ТУК
Знаеш ли, че ако избереш да се регистрираш преди покупка, ще имаш история на всичките ти поръчки, което ще улеснява всички твои запитвания, връщания, замени, но и ще трупаш баланс, за който може да получиш специални оферти и услуги?
Знаеш ли, че ако избереш плащане с карта имаш някои предимства:
- нямаш такса наложен платеж
- имаме данните ти за по-бързо възстановяване на сумите при връщане
- резервирате продукт
✅Съдействие при пазаруване на тел.0888061779 (Пон-Пет 9:00 - 17:00 без национални празници)
✅Виртуален преглед - Възможност за изпращане на продуктово видео/снимки по вайбър.
✅Включен преглед и тест
✅Законова продуктова гаранция
✅Право на връщане до 14 дни
Пазарувайки от нас ти приемаш ОБЩИТЕ НИ УСЛОВИЯ, затова се запознай с тях ТУК
Информация за ДОСТАВКАТА може да откриеш ТУК
Информация за ВРЪЩАНЕ ИЛИ ЗАМЯНА може да откриеш ТУК
Информация за предявяване на РЕКЛАМАЦИИ може да откриеш ТУК
Този кош за кола или количка е стилен и много удобен.
С възглавница за новородено, сенник и чувалче за крака, за да може лесно да се пренася бебчето в него през зимата на студено време и лятото когато е много слънчево и да остава закопчано правилно без допълнителни връхни дрехи!
Характеристики:
- Подходящо от 0-13 кг
- Чувалче за крачетата
- Удобна, махаща се възглавница
- Стабилен сенник
- Закачане с колани
- Лесно и бързо поставяне на колички Lynx и Wink 2 на Renolux чрез допълнителните приставки включени към него
- Тегло 3.7кг
- 2 години гаранция
Внимание!!! Винаги поставяйте кошчето в посока обратно на движението (бебето да е с лице към седалката), здраво закрепено чрез коланите. Возейки бебето си без да сте закрепили кошчето или да сте закопчали коланите е рисково, дори при нормално движение без намесени странични фактори и пътен инцидент!
Комбинирайте с количката WINK 2 със Софи Жирафчето - виж я тук!
Renolux е тук да ви помага и да ви води!
Преди да закупите столче за кола, важно е да знаете някои ключови моменти като : познаване на последните разпоредби за безопасност, знанието как да различите качеството между многото видове столчета за кола, методи за монтиране в колата, както и да се запознаете с някои добри практики за използването му.
Кои разпоредби важат?
Дете под 10-годишна възраст трябва да пътува в система за обезопасяване на деца, известна като „столче за кола“, одобрена в съответствие с приложимите европейски стандарти.
Двата стандарта, уреждащи одобрението на автомобилните седалки, които могат да бъдат пуснати на европейския пазар са: R44 / 04 и R129.
СТАНДАРТ R44 / 04
Стандарт R44 / 04 ( в сила от 2006) определя категориите столчета за кола според теглото на детето (разделено на 5 „Групи“).
Столчето за кола може да се монтира в автомобила с помощта на предпазния колан или системата Isofix.
Одобрените от типа столчета за кола са били подложени основно на тестове за челен сблъсък, както и статични тестове на всички предпазни компоненти.
И накрая, стандартът позволява децата да бъдат транспортирани в позиция, обърната напред, само ако тежат поне 9 кг.
Какви са групите столчета за кола според стандарта R44 / 04?
Категориите столчета спрямо тежестта на детето, което ще се превозва:
- Група 0 = по-малко от 10 кг
- Група 0 + = под 13 кг
- Група 1 = между 9 кг и 18 кг
- Група 2 = между 15 кг и 25 кг
- Група 3 = между 22 кг и 36 кг
СТАНДАРТ R129
Стандартът R129 е в сила от 2013 г. (всяка от неговите 3 фази вече е в сила). Класифицира позициите според размера на детето. Одобрението на седалката изисква задълбочени тестове, както при удар, така и при страничен удар.
Този стандарт разширява забраната за носене на деца в предно положение, докато те навършат поне 15 месеца (и височина 76 см). Опитва се да предотврати колкото може повече рисковете от неправилен монтаж и неправилна употреба на седалките (следователно е доста благосклонен към столчета за кола, закрепени чрез системата Isofix, като забранява свалянето на колана от столчето за кола, за да се избегне неправилно повторно сглобяване ).
И накрая, изисква да се гарантира, че столчето за кола отговаря на всички типове тяло на децата, за които е предназначено.
Какво представлява i-size?
В стандарта R129 има така нареченият термин"i-size" . Затова одобреното от R129 столче за кола трябва да има:
-
да бъде допълнително одобрен i-size за целия му обхват на употреба,
-
или може да бъде одобрен по размер само частично, за определен обхват на употреба,
- или може да не бъде i-size.
Да бъде класифицирано като "i-size", столчето за кола (изцяло или за конкретния обхват на употреба) трябва да отговарят на критериите за размери, свързани с външните му размери (напр. максимална ширина 44 см), като по този начин се гарантира, че могат да се поберат на всички пътнически седалки на превозни средства, декларирани от производителите на автомобили "i-size" .
Как да проверим за какво е одобрено столчето?
Оранжев етикет, поставен върху столчето за кола, удостоверява, че производителят е получил одобрение R44 / 04 или R129 и включва няколко указания, подробности за които са дадени по-долу:
За стандарт R44 / 04
За стандарт R129
Какви са методите за инсталиране на столчето за кола в автомобила?
Важно е да поставите столчето за кола в автомобила си правилно, според ръководството за потребителя на производителя. Групи 0 и групи 0+ могат да бъдат инсталирани на предната пътническа седалка, но тогава е НЕОБХОДИМО да деактивирате системата на въздушните възглавници. Припомняме обаче, че задните седалки са най-сигурните и трябва да се използват приоритетно при монтиране на столчето за кола, независимо от групата.
Има 3 начина за монтиране на седалки в автомобила:
1. ИНСТАЛАЦИЯ САМО С КОЛАНИ
Това може да включва положение, обърнато назад или обърнато напред.
Винаги притискайте столчето за кола възможно най-близо до задната част на автомобила, уверете се, че коланът не е обърнат настрани и след това го затегнете максимално.
Много от столчета на кола Renolux са оборудвани със скоба за колан, която позволява на столчето за кола да бъде по-сигурно закрепено към седалката на автомобила.
2. ISOFIX ИНСТАЛАЦИЯ
Всички нови превозни средства, продавани във Франция от 2011 г. (както и много по-стари превозни средства), са оборудвани с опорни точки Isofix. Това са 2 метални пръстена, разположени на кръстовището между седалката и задната част на автомобила. Те са маркирани, така че понякога е необходимо да плъзнете ръката си между възглавниците, за да ги намерите. Проверете автомобила си.
Столче за кола с Isofix е оборудвано с 2 клещи ("щипки") с куки, които ще се закрепят за тзи 2 метални ринга:
ОТГОРЕ
Това е колан, започващ от задната част на столчето за кола, който трябва да бъде закрепен към пръстен на тялото на превозното средство (на покрива, на долната част на багажника, на гърба на седалката или на пода ... Вижте ръководството на собственика на вашето превозно средство).
ЗАХВАЩАНЕ ОТДОЛУ
Това е регулируем по височина удължител(крак), разположен в пода на автомобила.
(Предупреждение: Не трябва да се свързва към повечето подови кутии: консултирайте се с препоръките на производителя на автомобила в ръководството за употреба на вашия автомобил).
3. ИНСТАЛАЦИЯ С КОЛАНИ И ISOFIX
Някои предлагат възможност за инсталиране на столчето и с колани и с Isofix Винаги следвайте ръководството за потребителя на производителя на столчето за кола. Важно е да провервявате редовно дали изофикс свързването е стабилно, чрез показването на зеления цвят.
Как да обезопасите дететео правилно в столчето за кола?
След като седалката е правилно монтирана към превозното средство, детето ви трябва да бъде правилно разположено в столчето за кола, подходящо за възрастта му, теглото му и типа на тялото, за да се осигури оптимална защита.
За да направите това, трябва да се вземат предвид някои важни правила:
-
Използвайте положението да се вози с гърба напред възможно най-дълго, поне докато детето навърши 15 месеца или дори повече.
- Уверете се, че коланите не са сгънати или усукани настрани и са разположени по дължина на неговото тяло, спрямо неговата височина.
- Възглавницата за главата трябва да бъде разположен, така че да има 0 до 2 см от рамото на детето.
- Следете развитието на детето си! Когато неговата височина и / или тегло и / или тип тяло вече не съответства на сегашното му място, изберете по-голям модел, подходящ за новата му морфология.
- Силно се препоръчва да не купувате употребявано столче за кола, тъй като тя може вече да не отговаря на стандартите или да е загубила капацитета си за задържане.
В срок от 14 дни след получаване на стоката клиентът има право да я върне или замени като са спазени следните условия:
» Запазен добър търговски вид (стоката не е скъсана, надраскана, носена, прана, гладена)
» Не са налице повреди, причинени от неправилна употреба. Запазена оригинална опаковка, етикети, консумативи и аксесоари, в случай, че е имало включени такива.
» Запазена е касовата бележка(фискален бон).
» Попълнена бланка връщане/замяна, която може да намерите ТУК
Как да върна или заменя продукт стъпка по стъпка?:
1. Попълнете бланката "ВРЪЩАНЕ ИЛИ ЗАМЯНА" ръчно или електронно. Ако попълвате бланката ръчно на хартиен носител трябва задълвително да я добавите към продукта/ите за връщане или замяна. Ако попълвате бланката електронно трябва задължително да я изпратите на имейл info@reia.bg със следното заглавие:
- Ако връщате продукт/и - ВРЪЩАНЕ + НОМЕР НА ПОРЪЧКА
- Ако заменяте продукт/и - ЗАМЯНА + НОМЕР НА ПОРЪЧКА
Пример: ВРЪЩАНЕ 521456
ЗАМЯНА 521456
Важно: Ако заглавието на имейлът се различава от гореспоменатото процесът по връщане или замяна може да отнеме повече време.
2. Продуктът/тите трябва да се:
Вариант 1: Предадат лично в нашия офис на адрес Благоевград, ул. Александър Стамболийски 1А, вх В, офис 3
Вариант 2: Изпратят на адрес: Благоевград, ул. Александър Стамболийски 1А, вх В, офис 3. Придружен/и от попълнена и разписана бланка(в случай че попълвате таква ръчно) за връщане или замяна, която може да свалите от тук: БЛАНКА ЗА ВРЪЩАНЕ ИЛИ ЗАМЯНА .
При изпращане чрез куриерска фирма в полето съдържание трябва ЗАДЪЛЖИТЕЛНО да пише :
- Ако връщате продукт/и - ВРЪЩАНЕ + НОМЕР НА ПОРЪЧКА
- Ако заменяте продукт/и - ЗАМЯНА + НОМЕР НА ПОРЪЧКА
Пример: ВРЪЩАНЕ 521456
ЗАМЯНА 521456
Важно: Ако надписа в поле съдържание се различава от гореспоменатото процесът по връщане или замяна може да отнеме повече време.
Номерът на вашата поръчка може да намерите в горния десен ъгъл на потвърждението, което ви е изпратено на имейл. В случай, че не знаете или не сте запазили номерът на поръчката ви, можете да се свържете с нас на 0888061779, за да ви дадем тази информация.
» ТРАНСПОРТНИТЕ РАЗХОДИ ПО ЗАМЯНА ИЛИ ВРЪЩАНЕ НА ПРОДУКТИТЕ СА ИЗЦЯЛО ЗА СМЕТКА НА КЛИЕНТА !!!
» При връщане/замяна е необходимо да ни изпратите касовия бон придружаващ Вашата поръчка.
» Възстановяване на суми става чрез банков превод в срок от 15 работни дни и за целта е необходимо да ни предоставите банкови детайли на сметка (Титуляр на сметка и IBAN), по която да възстановим сумата. Тези данни се попълват в бланката "Връщане или замяна"
» Възстановяването на сума при връщане на стока става в рамките на 15 работни дни.
» Рекламации относно размерите поместени в табличките под описанието, разлика в нюансите на цвета НЕ се приемат!!!
» БЛАНКА ЗА ВРЪЩАНЕ ИЛИ ЗАМЯНА
» За допълнителна информация ни пишете на info@reia.bg или се свържете с нас на телефон 0888061779
» Връщане или замяна се прави в срок от 15 работни дни.
ВНИМАНИЕ!!!!
Някои марки и продукти имат допълнителни условия за връщане или замяна, които са упоменати в описанието. Препоръчваме да се запознаете с цявлостната информация за продукта преди да направите своята поръчка
- Марката Toddlekind е една от тези, които имат допълнителни условия за връщане и замяна Тази марка може да се върне само и единствено, ако опаковката не е махната. Продукта коже да се види без да се премахва опаковката. Един път отворен няма да бъде приеман за връщане. При съмнения за дефект си важат стандартните условия упоменати в сайта.
Клиентът е длъжен да се запознае с описаната на сайта информация преди да премине към покупка. Генерирането на поръчка автоматично потвърждава, че клиентът се е запознал и съгласил с условията на сайта!