ОБЩА ИНФОРМАЦИЯ
(КРАТКА ИНФОРМАЦИЯ КАК ДА ВЪРНЕТЕ / ЗАМЕНИТЕ ПРОДУКТ/И ЩЕ НАМЕРИТЕ ПО-ДОЛУ В ТЕКСТА)
Потребителят има право да се откаже от договора без да посочва причина, без да дължи обезщетение или неустойка в 14-дневен срок, считано от датата на приемане на стоките от Потребителя или от трето лице.
За да упражни правото си по настоящата клауза, Потребителят трябва да уведоми недвусмислено Търговеца за решението си да се откаже от договора, като индивидуализира стоките/ услугите, които желае да върне, чрез предоставяне на всички данни за осъществената поръчка и доставка, включително, но не само: съдържание и стойност на поръчката, данни на лицето, направило поръчката, данни на лицето, приело доставката, и дата на доставката.
Търговецът публикува на сайта си формуляр за упражняване правото на отказ от договора.
За упражняване правото на отказ Търговецът предоставя на потребителя възможност за избор да попълни и да изпрати по електронен път чрез интернет страницата стандартния формуляр за отказ или друго недвусмислено заявление. В тези случаи Търговецът незабавно изпраща на потребителя потвърждение за получаване на отказа му на траен носител.
Потребителят е длъжен да върне стоките за своя сметка задължително заедно с касовата бележка и фактурата, ако има такава, като ги предаде на Търговеца или на упълномощено от последното лице, в срок от 14 дни от датата, на която Потребителят е упражнил правото си на отказ от договора.
При връщане стоката трябва да е в оригиналната си опаковка, без следи от употреба или нарушаване на търговския вид.
Търговецът има право да отложи възстановяването на плащанията до получаване на стоките обратно или докато не бъде представено доказателство, че е стоките са изпратени обратно, в зависимост от това, кое от двете събития е настъпило по-рано.
В случай че Потребителят не изпълни задължението си за връщане на стоката, без да уведоми Търговеца за забавянето и без да предостави уважителна причина за същото, се счита, че той е оттеглил изявлението си за упражняване на отказ от договора.
Когато във връзка с изпълнението по договора Търговецът е направил разноски и Потребителят се откаже от договора, Търговецът има право да задържи съответната сума за направените разноски или да изисква тяхното плащане.
Потребителят няма право да се откаже от договора в случай че предмет на същия са:
1) доставка на запечатани стоки, които след разопаковане не подлежат на връщане поради съображения, свързани с хигиената или защита на здравето, включително и на стоки с хранително предназначение, както и на стоки, които, поради своето естество, могат да влошат качеството си след разопаковане или имат кратък срок на годност.
2) доставка на стоки, чиято цена зависи от колебания във финансовите пазари, в хипотезите, в които това е приложимо към стоките, предлагани от Търговеца.
Търговецът възстановява на Потребителя заплатената от него цена за върнатите стоки.
В случай че потребителят е направи плащане по договора с банкова карта и е упражнил правото си на отказ от договора, възстановяването на суми се извършва чрез нареждане на обратна операция по картата с която е направено плащането в срок от 7 работни дни.
За упражняване правото на отказ Търговецът предоставя на потребителя възможност за избор да попълни и да изпрати по електронен път чрез интернет страницата стандартния формуляр за отказ или друго недвусмислено заявление. В тези случаи Търговецът незабавно изпраща на потребителя потвърждение за получаване на отказа му на траен носител.
Потребителят е длъжен да върне стоките за своя сметка задължително заедно с касовата бележка и фактурата, ако има такава, като ги предаде на Търговеца или на упълномощено от последното лице, в срок от 14 дни от датата, на която Потребителят е упражнил правото си на отказ от договора.
КАК ДА ВЪРНА ИЛИ ЗАМЕНЯ ПРОДУКТ СТЪПКА ПО СТЪПКА
За този процес ще ви трябва номера на вашата поръчката, който може да откриете в потвъждението изпратено към вас на електронна поща, както и касовата бележка.
» Запазен добър търговски вид (стоката не е скъсана, надраскана, носена, прана, гладена)
» Не са налице повреди, причинени от неправилна употреба. Запазена оригинална опаковка, етикети, консумативи и аксесоари, в случай, че е имало включени такива.
» Запазена е касовата бележка(фискален бон).
» Попълнен формуляр за отказ от стока връщане/замяна, който може да намерите ТУК
Как да върна или заменя продукт стъпка по стъпка?:
За този процес ще ви трябва номера на вашата поръчката, който може да откриете в потвъждението изпратена към вас на електронна поща, както и касовата бележка.
1. Попълнете формуляра "ВРЪЩАНЕ ИЛИ ЗАМЯНА" ръчно или електронно. Ако попълвате бланката ръчно на хартиен носител трябва задължително да я добавите към продукта/ите за връщане или замяна. Ако попълвате бланката електронно трябва задължително да я изпратите на имейл info@reia.bg със следното заглавие:
- Ако връщате продукт/и - ВРЪЩАНЕ + НОМЕР НА ПОРЪЧКА
- Ако заменяте продукт/и - ЗАМЯНА + НОМЕР НА ПОРЪЧКА
Пример: ВРЪЩАНЕ 521456
ЗАМЯНА 521456
Важно: Ако заглавието на имейлът се различава от гореспоменатото процесът по връщане или замяна може да отнеме повече време.
2. Продуктът/тите трябва да се върнат до фирмата чрез:
Вариант 1: Предадат лично в нашия офис на адрес Благоевград, ул. Александър Стамболийски 1А, вх В, офис 3
Вариант 2: Изпратят на адрес: Благоевград, ул. Александър Стамболийски 1А, вх В, офис 3. Придружен/и от попълнена и разписана бланка(в случай че попълвате таква ръчно) за връщане или замяна, която може да свалите от тук: ФОРМУЛЯР ОТКАЗ ОТ СТОКА (ВРЪЩАНЕ ИЛИ ЗАМЯНА) .
При изпращане чрез куриерска фирма в полето съдържание трябва ЗАДЪЛЖИТЕЛНО да пише :
- Ако връщате продукт/и - ВРЪЩАНЕ + НОМЕР НА ПОРЪЧКА
- Ако заменяте продукт/и - ЗАМЯНА + НОМЕР НА ПОРЪЧКА
Пример: ВРЪЩАНЕ 521456
ЗАМЯНА 521456
Важно: Ако надписа в поле съдържание се различава от гореспоменатото процесът по връщане или замяна може да отнеме повече време.
Номерът на вашата поръчка може да намерите в горния десен ъгъл на потвърждението, което ви е изпратено на имейл. В случай, че не знаете или не сте запазили номерът на поръчката ви, можете да се свържете с нас на 0888061779, за да оптаме да ви предоставим тази информация.
» ТРАНСПОРТНИТЕ РАЗХОДИ ПО ЗАМЯНА ИЛИ ВРЪЩАНЕ НА ПРОДУКТИТЕ СА ИЗЦЯЛО ЗА СМЕТКА НА КЛИЕНТА !!!
» При връщане/замяна е необходимо да ни изпратите касовия бон придружаващ Вашата поръчка.
» Възстановяване на суми става чрез банков превод в срок от 15 работни дни и за целта е необходимо да ни предоставите банкови детайли на сметка (Титуляр на сметка и IBAN), по която да възстановим сумата. Тези данни се попълват в бланката "Връщане или замяна"
» Възстановяването на сума при връщане на стока става в рамките на 15 работни дни.
» ФОРМУЛЯР ОТКАЗ ОТ СТОКА ( ВРЪЩАНЕ ИЛИ ЗАМЯНА)
» За допълнителна информация ни пишете на info@reia.bg или се свържете с нас на телефон 0888061779
» Връщане или замяна се прави в срок от 15 работни дни.
Отказ от договора и замяна
12. Потребителят има право да се откаже от договора без да посочва причина, без да дължи обезщетение или неустойка в 14-дневен срок, считано от датата на приемане на стоките от Потребителя или от трето лице.
13. За да упражни правото си по настоящата клауза, Потребителят трябва да уведоми недвусмислено Търговеца за решението си да се откаже от договора, като индивидуализира стоките/ услугите, които желае да върне, чрез предоставяне на всички данни за осъществената поръчка и доставка, включително, но не само: съдържание и стойност на поръчката, данни на лицето, направило поръчката, данни на лицето, приело доставката, и дата на доставката.
14. Търговецът публикува на сайта си формуляр за упражняване правото на отказ от договора.
15. За упражняване правото на отказ Търговецът предоставя на потребителя възможност за избор да попълни и да изпрати по електронен път чрез интернет страницата стандартния формуляр за отказ или друго недвусмислено заявление. В тези случаи Търговецът незабавно изпраща на потребителя потвърждение за получаване на отказа му на траен носител.
16. Потребителят е длъжен да върне стоките за своя сметка задължително заедно с касовата бележка и фактурата, ако има такава, като ги предаде на Търговеца или на упълномощено от последното лице, в срок от 14 дни от датата, на която Потребителят е упражнил правото си на отказ от договора.
17. При връщане стоката трябва да е в оригиналната си опаковка, без следи от употреба или нарушаване на търговския вид.
18. Търговецът има право да отложи възстановяването на плащанията до получаване на стоките обратно или докато не бъде представено доказателство, че е стоките са изпратени обратно, в зависимост от това, кое от двете събития е настъпило по-рано.
19. В случай че Потребителят не изпълни задължението си за връщане на стоката, без да уведоми Търговеца за забавянето и без да предостави уважителна причина за същото, се счита, че той е оттеглил изявлението си за упражняване на отказ от договора.
20. Когато във връзка с изпълнението по договора Търговецът е направил разноски и Потребителят се откаже от договора, Търговецът има право да задържи съответната сума за направените разноски или да изисква тяхното плащане.
21. Потребителят няма право да се откаже от договора в случай че предмет на същия са:
1) доставка на запечатани стоки, които след разопаковане не подлежат на връщане поради съображения, свързани с хигиената или защита на здравето, включително и на стоки с хранително предназначение, както и на стоки, които, поради своето естество, могат да влошат качеството си след разопаковане или имат кратък срок на годност.
2) доставка на стоки, чиято цена зависи от колебания във финансовите пазари, в хипотезите, в които това е приложимо към стоките, предлагани от Търговеца.
22. Търговецът възстановява на Потребителя заплатената от него цена за върнатите стоки.
22.1. В случай че потребителят е направи плащане по договора с банкова карта и е упражнил правото си на отказ от договора, възстановяването на суми се извършва чрез нареждане на обратна операция по картата с която е направено плащането в срок от 7 работни дни.